|
|
 |
Hvad læser I nu?
|
|
| Victoria | tor okt 25 2007, 04:11 | |
| | Guest | Jeg er lige blevet færdig med Mark Twains "Jagten på den svigefulde kalkun." og er igang med Douglas Preston og Lincoln Childs "Dødens kabinet." Som godnat læsning, og det er skam ikke fordi bogen er søvndyssende at den læses i sengen, læser jeg Ann-Elsebeth Josefsen's digtsamling "Den gode Hyrde." | | Back to top | |
| Karin Astrup | tor okt 25 2007, 08:48 | |
| Registered Member #43 Joined: man sep 03 2007, 11:17 Posts: 4
| Er pt igang med Douglas Prestons Canyon. Har fornylig afsluttet følgende: Dinosaurierne i et nyt lys Kaos og ikke elefanter, en bog om kaos matematik Simarillon af Tolkien
United we stand - divided we fall | | Back to top | |
| Natascha | tor okt 25 2007, 10:09 | |
| | Guest | Jeg er lige blevet færdig med Odd Forevigt af Dean Koontz og er halvt i gang med Homers Odyssé... | | Back to top | |
| Victoria | ons jan 16 2008, 08:41 | |
| | Guest | Midt i al influensahalløjet fik jeg en paperback: Nynnes dagbog. Jeg er ikke helt sikker på om det ikke var en hadegave, for jeg grinede så meget at jeg måtte tage en hovedepinepille, var meget tæt ved at tisse i truserne flere gange og falde ud af sengen af grin. Den kan anbefales!
Lige nu er jeg igang med den del TS relateret faglitteratur og biografier, så min hyggelæsninge er Huse med sjæl af Søren Vadstrup, som er om nænsom istandsættelse og bevaringsmæssig forbedring af ældre bygninger, på bare 390 sider. | | Back to top | |
| erwin | ons jan 16 2008, 10:06 | |
| chief
| For tiden er jeg i gang med Harry Potter det sidste bind i værket på engelsk og desuden læser jeg lidt fagligt International journal of transgenderism. Jeg må sige jeg bliver dybt frustreret og overvejer om man ikke skulle immigrere til et land hvor forholdene for transpersoner er mere menneskelig end her hjemme. På den anden side hvis alle gør det så sker der endnu mindre herhjemme for dem der bliver tilbage så jeg vil fortsætte med at ”slås” herhjemme så kan jeg også få afreageret på den måde for min frustration.
"Jeg kan også bide, hvis der behov for det :-)" Jeg kan ikke klare "navlepilleri" for der er en verden udenfor som man skal leve i | | Back to top | |
| Karin Astrup | ons jan 16 2008, 11:55 | |
| Registered Member #43 Joined: man sep 03 2007, 11:17 Posts: 4
| Jeg er lige nu igang med den første roman af Stieg Larsson "Mænd hader kvinder". Det er en krimi og jeg har fået forfatteren anbefalet af et par veninder. Jeg må medgive at han lever op til forventningerne. PS jeg har også fået hans øvrige romaner.
Ellers har jeg lige færdiglæst Tolkiens "Hurins Børn" som jeg varmt kan anbefale, og faglitterær er jeg i gang med at læse om Microsoft Project 2007 og Survey resarch practice, en bog om empirisk undersøgelses metodik.
United we stand - divided we fall | | Back to top | |
| Natascha | ons jan 16 2008, 03:12 | |
| | Guest | Jeg har lige lånt "den som blinker er bange for døden" af Knud Romer.
Min veninde har rost den til skyerne så jeg glæder mig til at komme i gang med den  | | Back to top | |
| Victoria | søn jan 20 2008, 03:42 | |
| | Guest | Heiliger Strohsack den må anmeldes...
Douglas Preston: "Der Canyon."
Lånte den af Karin i går, og jeg kan ikke give slip på den, forrygende god. Den kan anbefales!
:) | | Back to top | |
Moderators: erwin, Rebecca Holm
|
|